۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

خيمه شب بازي بيدادگاه

چشمهاي ابطحي خيلي ديروز فرياد ميزد !! ديروز نگاه اين عزيزان دربند در بيدادگاهي كه شرم را به صليب كشيده بود همه چيز را گفت ! نياز نيست شرمنده آنچه گفتيد باشيد ! كسي ديگري بايد شرمگين باشد كه متاسفانه معناي شرم را نميداند !
عكس ابطحي قبل و بعد از محاكمه و بازجويي

بيدادگاهي كه ديروز براي متهمين آزادي خواهي گرفته بوديد كوس رسوايي رژيمي است كه دارد نفسهاي آخر آلوده خود را ميكشد .
گمان ميكنند با اين خيمه شب بازيها ملت خفقان ميگيرد !
بدترين دشمن يك ديكتاتور حماقت خود اوست .
از شما ممنونيم آقايان ديكتاتور ! از اينكه زحمت كندن گور خودتان را خودتان ميكشيد ممنونيم
دوستان محبت كنند گزينه نام/آدرس اينترنتي را كليك كرده و آدرس وبلاگشون رو توش بنويسن تا من هم بتونم وبلاگهاي اونها را بخونم
( عكس فوق را از وبلاگ :خدا و اسلام http://khodaeslam.wordpress.com/ استفاده كردم )

۷ نظر:

پريسا گفت...

چي بگم
واقعا نمي دونم
تفو بر تو اي چرخ گردون تفو

باران گفت...

پگاه آزادی ما نزدیک شده ...
خورشید هر روز همین پیام رو با خودش میاره ...
سلام رفیق ...
گاهی با خودم فکر می کنم چقدر خوبه که حماقت چند نفر باعث اتحاد چند میلیون باشه ...
آره ... خیلی عالیه ...

نوشین گفت...

اگر اللهی هست تو آسمونها بقول آخوندهای کثافتمون که تازه تف بر او

نوشین گفت...

دوست گرامی از آشنائیتان خوشحالم به وبلاگ دوم من هم بیا و نظری بده

نوشین گفت...

دوست گرامی در مورد من اشتباه کردی من در مطلبم سعی کردم بگویم نمیدانم خدا هست یا نه!! یعنی نه خدا را نفی کردم و نه تائید
اگر مطلبم را دوباره بخوانی میفهمی دلیلش هم انیست که نه میشودبودن خدارا ثابت کردو نه میشود نبودنش راثابت کرد! در نتیجه بقول خارجی ها من یک اگناستیک هستم و بقول خودم یک نمیدونم

نوشین گفت...

تبلیغ قتل و غارت و بی اخلاقی و بی وجدانی در تلویزیون ملی ایران!!!: بروزم

چند سالي است كه فيلم هاي كره اي گل سر سبد فيلمهاي سريالي تلويزيون ايران شده است و اين فيلمها انقدر در ميان ايرانيان جا باز كرده اند كه بسياري از خانواده هاي ايراني ديدن آنها را به عنوان يك ضرورت تلقي نموده و متاسفانه(يا خوشبختانه) حتي در فرهنگ محاوره اي و مثلهاي مردم نيز وارد شده اند.
شايد ديده باشيد كه كودكان(مخصوصا پسران) 5-10 ساله اي كه از برخي از شخصيتهاي مطرح اين فيلم ها تقليد كرده و مثلا افتخار ميكند كه ميتواند چند نفر را همزمان بكشد....

نوشین گفت...

چگونه تلفنهای همراه شنود میشوند:

امروزه هرجا سخن از استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان میآید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام برقراری تماس , مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی است که ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد!! ... بروزم