۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

افشاي يك بي همه چيز !

داشتم توي وبلاگها ميگشتم به وبلاگ مردك بدبختي برخوردم به نام ميثم رشيدي مهرآبادي
اين موجود متعفن نسبتهايي رو كه لايق ناموس خودش است به ندا داده بود البته گمان نميكنم ناموسي داشته باشد
اينقدر وقيح بود كه او را با اين خانم مصري كه توي آلمان كشته بودنش مقايسه كرده بود! به اون(لطفا كليك كنيد) تهمت ناموسي زده بود ! در هر مذهبي كه باشيم سخن گفتن در مورد يك مرده جايز نيست ! شرافت نعمتي است كه حقيقتا برخي مزدورها از اون بي نصيب هستند !! البته من ميفهم مرگش چيست ! چطوري ميتونست وبلاگش را پر خواننده بكند ؟ چطوري ميتونست نامش را تا آن سوي دنيا هم پرآوازه كند !!! خب برخي آدمها دوست دارند معروف شوند برخي كه وجودش را ندارند به نيكي مشهور شوند وجدان و شرافتشان را به حراج ميگذارند ! من باور نميكنم اين يك بسيجي باشد يا يكي از مزدورهاي اجاره اي محموتي ! من مطمئنم اين مردك عقده دارد براي آنكه شناخته شود و وبلاگش معروف شود ! خب من سعي كردم تا جاي ممكن معروفش كنم !
اما ندا عجب قيامتي كرده است تا كجاي اين بدبختها را سوزانده كه اين طور برايش شمشير را از رو بسته اند از چي خودتان دفاع ميكنيد ؟ با خراب كردن ندا دنبال چي هستيد آدمكهاي هرزه بدبخت !
اين هم وبلاگ اين آدمك بي همه چيز !! ديري نخواهد گذشت كه پيدايت ميكنيم !!! ديري نخواهد گذشت كه گلويت را به ندا تقديم خواهيم كرد!
شايد از خون قاتل ندا بگذريم اما از تو نه !!! فكر ميكنيد چند سال ديگر هستيد بدبختها حتي وجود ديكتاتور بودن را هم نداريد
نوشته هاي او را در لينك خودش بخوانيد يادداشتهاي ميثم رشيدي مهر آبادي
دوستان محبت كنند گزينه نام/آدرس اينترنتي را كليك كرده و آدرس وبلاگشون رو توش بنويسن تا من هم بتونم وبلاگهاي اونها را بخونم

۱۰ نظر:

نوشین گفت...

در جواب آرش دوست گرامی:
آرش جان نظرت را خیلی خوب و روشن گفتی من هم با تو موافقم و امیدوارم که این الله و اکبر گفتن ها هم بزودی به شعارهای ایرانی تبدیل شود مثل شعار اخیر آزادی استقلال جمهوری ایرانی و از این قبیل...
و در مورد اینکه الان وقتش نیست محکم و مستقیم حرفمان را و انتقادمان را در مورد اسلام بکنیم ...
یعنی میگوئی ما هیچی نگیم در این 1400 ساله همه روشنفکرامون هیچی نگفتن و یا فقط از شیعه انتقاد کردن مثل کسروی / آخوندزاده و ...
اما اسلامو هیچوقت زیر سوال نبردن و هی گفتن الان وقتش نیست
با وجودیکه با تک تک حرفات کاملا" موافقم و خیلی ادیبانه و عاقلانه موضوع را گفتی باز هم به من بگو ترو خدا وقتش کی هست؟ اگر 50 و یا 60 سال پیش وقتش میبود آیا اون شورش کثافت 57 انجام میشد؟ و آخوندها به آرزویشان میرسیدند؟ این دو حرف من ضد و نقیض هم شدن هم با تو موافقم و هم میپرسم پس وقت سرکوب دین کی هست؟ درضمن بگویم من هم با آزادی بشر در مورد انتخاب روش و مسلک و دین موافقم در نتیجه برای رسیدن به نتیجه حرفام مثل صدر اسلام فضول و خودسر سر مردم را نمیبرم!!
فقط تا حدی که معقول باشد دارم در وبلاگم با مردم فارسی زبان در ایران و جهان بحث و گفتگو میکنم این هم از همان اصول دکوکراسی و آزادی سرچشمه میگیرد مطمئن باش که سر بریدن در کار من نیست ولی حرف که میشود زد سانسور نباید برای همیشه شد!!
سانسور شدن روشنفکرها در این 1400 ساله کار دست ما داد درسته؟

باران گفت...

کافر همه را به کیش خود پندارد ...
طرف تا خودش دزد و بی ناموس نباشه، تهمت اینچنینی به کسی نمی زنه ...
.
سلام دوستم ...
گاهی فکر می کنم خیلی خوبه که بعضی ها خودشون رو اینجوری به لجن می کشن و ظرفیت و چهره ی واقعی شون رو با کثافت نشون می دن تا بقیه هم بفهمن که هیچی نیستن ...
پگاه آزادی ما دور نیست ...

neda گفت...

خون این جوانانی که ریخته شده اینقدر مقدس هست که با حرف های مفت یک عده آدم عقدهای بدبخت که همه ما دیگه خوب هویتشونو میشناسیم ارزش کم نمیشه. باور دارم که خون همین جوونا ریشه های این رژیم رو خشک میکنه.

ناشناس گفت...

سلام
چه خوب شد كه نشوني وبت رو گذاشتي و نترسيدي....
منم ميثم رشيدي مهرآبادي
منتظر اقدامات تو

ستاره گفت...

سلام

به هر دو وب رفتم و خواندم.به عقیده
من توی این دو وبلاگ کامنت گذاشتن یک
کار بیهوده است و آمار بازدید کنندگانش را بالا میبرد.با این آدم
حرف زدن به هیچ جایی نخواهد رسید و
چون ارزشش را ندارد و وقت انسان ارزش
بالاتری دارد.
موفق و پیروز باشید.

رضا گفت...

سلام .ممنون از نظرت و بازهم ممنون از صداقتت که کالاییه نایاب(درمورد لینک پست قبل و عکس مربوطه ،عکس متعلق به همه است به ملت ایران که من به دلیل وقت کم نتونستم بین خیل اطلاعاتم لینک اصلیش رو بذارم ،خدا خیرش بده اونی که عکس ها رو کنار هم گذاشته)
و اما درمورد این رشیدخان :در مورداین بنده خدا دو شق بیشتر نداره یا مثل پیشوایانش دروغویه و(شاید) توان دیدن خانمهای زیبا رو نداره و مثل خیلیا که تو خیابونای تهرون راه میرن رشک میبرنه یا مثل خیلی از این بسیجیاساده!یعنی مثل من باید دستشون رو بگیری ببری میدون انقلاب تا ببینن مردم کین و لباس شخصیا چه میکنن
و اما به نوشین خانم:اسلام اینا با اسلام من (که هنوزم نیم بنده)فرق میکنه

ترمه گفت...

من و قلمم با هم عهد کردیم که کاری به بغض هایی که بوی گند سیاست میدهد نداشته باشیم!! پس بنابراین فقط این جمله رو می نویسم: این سرزمین، تنها، مزار ماست، نه خاک ِ رستن ِ آزادی. موعظه رستگاری را کوتاه کنیم که تردید سالخورده تر از تاریخ است

ستاره گفت...

سلام

به روزم با شعری از پدرم و چشم انتظار حضور سبزتان


***ای مهدی صاحب زمان ** شمشیر بر کش از نیام ** از ظالمان گیر انتقام ****

*************** نابود کن بیداد را ***** رسوا بکن شیاد را **************

نوشین گفت...

دوست گرامی وبلاگ من فیلتر شده بود که لینک آنرا درست کردم شما هم آنرا تصحیح کنید ممنون

رضا گفت...

سلاممممم
رفتی کهریزک؟؟؟؟